Hoe bestel ik in de Balls & Glory webshop?
- Registreer jouw gegevens door een account aan te maken (je telefoonnummer met landcode, voor BE +32)
- Kies je producten en klik op ‘bevestig bestelling’.
- Controleer je bestelling en je gekozen bezorgdatum.
- Vul het bezorgadres correct en volledig in en rond af door te betalen.
Tot wanneer kan ik bestellen?
- Je kan op onze website bestellen tot maandagnamiddag 12u, voor levering op woensdag.
- Voor levering op zaterdag tot donderdagnamiddag 12u. Daarna gaan we aan de slag!
Wanneer is mijn bestelling gelukt?
- Wanneer je een mail hebt ontvangen, is je bestelling gelukt.
- Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, stuur een mailtje naar webshop@ballsnglory.be.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
- Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Omdat de levering bestaat uit bederfelijke goederen, is er geen herroepingsrecht.
- Neem contact met ons op via webshop@ballsnglory.be wanneer er een foutje in je bestelling is geslopen.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kan online betalen met:
- Bancontact
- Kredietkaart
- KBC/CBC Payment Button
Wens je een factuur van je bestelling?
- Bezorg ons jouw facturatiegegevens ten laatste binnen de week na jouw bestelling via webshop@ballsnglory.be, met vermelding van het referentienummer van jouw bestelling.
Welke leverdagen zijn er?
- Onze bezorgers rijden elke woensdag en zaterdag rond om jouw Balls & Glory-pakket aan huis te leveren.
Levering op ander adres of andere dag?
- Eens jouw bestelling werd afgerond na betaling, kunnen er geen wijzigingen meer gebeuren. Daarom vragen we jou om je gegevens goed te controleren vooraleer je afrekent.
- Neem contact met ons op via webshop@ballsnglory.be wanneer er toch een foutje in je bestelling is geslopen.
Hoe wordt de bestelling geleverd?
- De verse producten worden recht uit de koeling geplaatst in een koelbox, met 4 koelplaten, zodat steeds de koude keten gerespecteerd wordt en dit tot aan jouw voordeur.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Je ontvangt je Balls & Glory-pakket op de gekozen leverdag, tussen 8 en 22u.
- ’s Morgens ontvang je van de bezorger een mailtje met een tijdsvensterindicatie van 3 uur waarin zij verwachten langs te komen (8-13u, 13-18u, 17-22u).
- Je kan hen volgen via een dynamische realtime track & trace.
- 30 minuten voor aankomst sturen zij jou ook een sms.
Moet ik thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen?
- Ja! Aangezien we ultra verse producten leveren, moet je de bestelling in ontvangst kunnen nemen.
- We zetten GEEN bestellingen af aan de deur, bij de buren of in een afhaalpunt.
Wat is de leverkost?
- Standaardbezorging: gratis vanaf €45,- anders €15 leverkost.
Wat doe ik als er iets mis is gegaan bij mijn levering?
- Neem contact met ons op via webshop@ballsnglory.be wanneer je een vraag of opmerking hebt over jouw levering.
Hoe maak ik een account aan?
- Je kan je account eenvoudig aanmaken via de knop ‘registreren’.
Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
- Geen probleem! Via de button ‘paswoord vergeten’ kan je je paswoord resetten.
Waar kan ik de lege Weckbokalen & ovenschotels omruilen?
Zoals je kan zien, vragen we €2 of €4 leeggoed voor de duurame Weckbokalen & ovenschotels. Je kan deze uiteraard zelf verder gebruiken om lekkere gerechtjes in te bewaren, maar je kan deze ook terugbrengen in een Balls & Glory restaurant in jouw buurt:
- Brussel – Henrimausstraat 35
- Leuven – Tiensestraat 31
- Gent – Jakobijnenstraat 6
- Antwerpen – Theaterplein 1
- Sint-Niklaas – Sacramentsstraat 2
- Mechelen – Nauwstraat 10