Hoe bestel ik in de Balls & Glory webshop?

  • Registreer jouw gegevens door een account aan te maken (je telefoonnummer met landcode, voor BE +32)
  • Kies je producten en klik op ‘bevestig bestelling’.
  • Controleer je bestelling en je gekozen bezorgdatum.
  • Vul het bezorgadres correct en volledig in en rond af door te betalen.

Tot wanneer kan ik bestellen?

  • Je kan op onze website bestellen tot maandagnamiddag 12u, voor levering op woensdag.
  • Voor levering op zaterdag tot donderdagnamiddag 12u. Daarna gaan we aan de slag!

Wanneer is mijn bestelling gelukt?

  • Wanneer je een mail hebt ontvangen, is je bestelling gelukt.
  • Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, stuur een mailtje naar webshop@ballsnglory.be.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

  • Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Omdat de levering bestaat uit bederfelijke goederen, is er geen herroepingsrecht.
  • Neem contact met ons op via webshop@ballsnglory.be wanneer er een foutje in je bestelling is geslopen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

 

Je kan online betalen met:

  • Bancontact
  • Kredietkaart
  • KBC/CBC Payment Button

Wens je een factuur van je bestelling?

  • Bezorg ons jouw facturatiegegevens ten laatste binnen de week na jouw bestelling via webshop@ballsnglory.be, met vermelding van het referentienummer van jouw bestelling.

Welke leverdagen zijn er?

  • Onze bezorgers rijden elke woensdag en zaterdag rond om jouw Balls & Glory-pakket aan huis te leveren.

Levering op ander adres of andere dag?

  • Eens jouw bestelling werd afgerond na betaling, kunnen er geen wijzigingen meer gebeuren. Daarom vragen we jou om je gegevens goed te controleren vooraleer je afrekent.
  • Neem contact met ons op via webshop@ballsnglory.be wanneer er toch een foutje in je bestelling is geslopen.

Hoe wordt de bestelling geleverd?

  • De verse producten worden recht uit de koeling geplaatst in een koelbox, met 4 koelplaten, zodat steeds de koude keten gerespecteerd wordt en dit tot aan jouw voordeur.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

  • Je ontvangt je Balls & Glory-pakket op de gekozen leverdag, tussen 8 en 22u.
  • ’s Morgens ontvang je van de bezorger een mailtje met een tijdsvensterindicatie van 3 uur waarin zij verwachten langs te komen (8-13u, 13-18u, 17-22u).
  • Je kan hen volgen via een dynamische realtime track & trace.
  • 30 minuten voor aankomst sturen zij jou ook een sms.

Moet ik thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen?

  • Ja! Aangezien we ultra verse producten leveren, moet je de bestelling in ontvangst kunnen nemen.
  • We zetten GEEN bestellingen af aan de deur, bij de buren of in een afhaalpunt.

Wat is de leverkost?

  • Standaardbezorging: gratis vanaf €45,- anders €15 leverkost.

Wat doe ik als er iets mis is gegaan bij mijn levering?

  • Neem contact met ons op via webshop@ballsnglory.be wanneer je een vraag of opmerking hebt over jouw levering.

Hoe maak ik een account aan?

  • Je kan je account eenvoudig aanmaken via de knop ‘registreren’.

Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

  • Geen probleem! Via de button ‘paswoord vergeten’ kan je je paswoord resetten.

Waar kan ik de lege Weckbokalen & ovenschotels omruilen?

Zoals je kan zien, vragen we €2 of €4 leeggoed voor de duurame Weckbokalen & ovenschotels. Je kan deze  uiteraard zelf verder gebruiken om lekkere gerechtjes in te bewaren, maar je kan deze ook terugbrengen in een Balls & Glory restaurant in jouw buurt:

  • Brussel – Henrimausstraat 35
  • Leuven – Tiensestraat 31
  • Gent – Jakobijnenstraat 6
  • Antwerpen – Theaterplein 1
  • Sint-Niklaas – Sacramentsstraat 2
  • Mechelen – Nauwstraat 10